Archiwum sierpień 2011


sie 09 2011 Jak zamówić pozycjonowanie strony w sieci?...
Komentarze: 0

Gdy zamierzamy zainwestować w promocję naszej strony internetowej, wówczas z pewnością zastanawiamy się również nad tym, na jaki rodzaj działań postawić. Dzisiaj bardzo popularne, a jednocześnie tanie i skuteczne jest pozycjonowanie. Jak je zamówić? Obecnie najłatwiej zrobić to w sieci. Większość przedsiębiorstw zajmujących się tymi działaniami ma tam swoje strony internetowe. Wystarczy, że wpiszemy do wyszukiwarki słowa „tanie pozycjonowanie” i od razu wyskoczą nam odpowiednie adresy. Samo zamówienie pozycjonowania jest bardzo łatwe. Przesyła się listę słów kluczowych, które mają zostać użyte, lub po prostu podaje się adres strony, która ma zostać poddana pozycjonowaniu. Same rezultaty są widoczne dopiero po jakimś czasie, ale będziemy zazwyczaj o wszystkim informowani na bieżąco. Można też postawić na katalogowanie stron. W tym przypadku można osiągnąć podobny skutek, czyli polepszenie pozycji strony w wyszukiwarce internetowej. Zatem zlecenie pozycjonowania strony nie powinno być dla nas żadnym problemem.

sie 02 2011 Katalogowanie stron jest dobre?
Komentarze: 0

Czy warto skatalogować stronę WWW?

Gdy zastanawiamy się nad tym, co można by zrobić, aby nasza strona była częściej odwiedzana, wówczas powinniśmy zastanowić się nad dodaniem jej do specjalnego katalogu. Takie katalogowanie stron może dać nam wymierne rezultaty, ponieważ zacznie na nie wchodzić więcej osób, gdyż sama strona zyska naprawdę dobrą pozycję w wyszukiwarce i będzie częściej wyświetlana na lepszych miejscach. Najlepiej zdecydować się na ręczne katalogowanie, ponieważ będzie ono najskuteczniejsze oraz da nam odpowiednie efekty, które nie są porównywane z katalogowaniem automatycznym. Można też postawić na pozycjonowanie strony, gdy zależy nam na jeszcze lepszych efektach. Zatem widzimy, że skatalogowanie witryny internetowej może przynieść nam bardzo duże korzyści. Za te usługi nie trzeba również zapłacić wiele, zatem warto zdecydować się na ten rodzaj reklamy internetowej, który obecnie należy też do jednych z częściej wybieranych. Żeby z niego skorzystać, wystarczy tylko znaleźć dla siebie odpowiednią firmę, która się tym zajmuje.